Monday 9 May 2016

Hilangkan loya dan muntah waktu mengandung

Mengandung..tak loya tak sah.Nak-nak lgi yang mengandung sulong.Memang tak boleh bangun,siap rasa loya gilerrr..Rasa nak muntah je kan...Ini kami sediakan 2 produk untuk dicuba,Insyaallah hilangkan rasa loya dan muntah anda.

Untuk mengHILANGKAN MUNTAH dan LOYA waktu MENGANDUNG ,kami tawarkan 2 jenis produk.


1-DALANA HERBAL CREAM RM38
2-PATI MINYAK SERAI WANGI NAWAL RM32

Kedua-dua produk ini dapat membantu menghilangkan loya dan muntah sewaktu mengandung.Cuma agak berbeza dari segi elemenya.Satu jenis sapu,cream.Satu lagi jenis sapu jugak,tapi minyak.



✔CARA GUNA CREAM DALANA

+ Dalana cream ni teksturnya cream.Sapu saja di bahagian-bahagian yang sensitif buat anda rasa loya,seperti di hidung dan kiri kanan dahi anda.



✔CARA GUNA PATI MINYAK SERAI WANGI

+ Sapu2 kat tangan, sapu kat hidung sikit, sapu kat kepala sikit, terus hilang loya loya dan rasa nak termuntah tu.
+ bila saya rasa badan macam letih dan banyak angin, titizkan je dalam 4-5 titis ke dalam baldi yg berisi air suam2. kacau sebati..pastu mandilah..sampai puas...

Apa bahan-bahan DALANA HERBAL CREAM?


Dalana Krim Herba menghimpunkan ramuan semulajadi seperti minyak kelapa dara, halia, capsicum dan minyak kayu putih bagi mengatasi sakit kepala, senggugut dan kekejangan otot di samping membantu membuang angin dalam badan dan melancarkan sistem pernafasan.

Kami juga sedang mencari ejen-ejen dropship dan rakan pengedar yang rajin untuk menyertai team kami.

Apa bahan-bahan PATI MINYAK SERAI WANGI NAWAL


Ia dihasilkan dari pokok serai wangi asli dari hutan dan direbus berjam-jam untuk mendapatkan patinya. Terdapat banyak minyak serai yang dijual yang diperolehi dari negara luar untuk mendapat bau sahaja sebenarnya, bukan dari pati original. Pati serai wangi keluaran Nawal Herbal Beauty tidak mengandungi bahan pengawet atau bahan-bahan tiruan yang lain.

Ingat bersalin ingat, ingat www.sediabersalin.com

✉WHATSAP 017 223 5362
✉WHATSAP 017 223 5362

✉WHATSAP 017 223 5362

1 comment:

  1. What's New in the Casino at Wynn in Las Vegas? - KTNV
    Wynn 오산 출장안마 Resorts announced Monday that it has 아산 출장안마 partnered with 나주 출장샵 gaming 울산광역 출장안마 operator 속초 출장샵 and operator MGM Resorts International, to provide an exclusive

    ReplyDelete