Tuesday 10 May 2016

Set Bersalin Dan Produk Nawal sampai di kedai

Alhamdulillah,semalam hari bersejarah.Peribadinya untuk saya.Menjadi pemboronng Nawal untuk kawasan Subang Bestari,Sungai Buloh dan yang berdekatan seperti Kota Damansara dan Ara Damansara.


Apa itu rangkaian produk Nawal Herbal Beauty?

Rangkaian produk Nawal ini adalah produk kesihatan dan kecantikan berasaskan herba.Itu yang saya berkenan sangat.



Saya mulakan dengan rangkaian barang bersalin ye.

SET BERSALIN ASAS RM254


Set bersalin asas mengandungi 6 barangan asas yang menjadi keperluan utama ibu-ibu.Set bersalin nawal tidak mengandungi jamu-jamu atau ubatan yang perlu di makan.Semuanya untuk kegunaan luaran.

1.Tungku
2.Sarung Tungku Berherba
3.Bengkung
4.Herba Mandian Azzahra
5.Param-Pilis-Lulur Syifa
6.Minyak pati serai wangi 







Nanti saya akan ceritakan lagi mengenai kegunaan satu persatu bahan-bahan ini untuk membantu anda berpantang.

Saya juga mencari

+PENGEDAR dengan modal permulaan yang mampu milik
+EJEN DROPSHIP

Hubungi roslina 017 223 5362

No comments:

Post a Comment