Friday 1 April 2016

Cara merawat anak jaundice dengan serum mandian Nuraz

Epilog pengalaman sendiri mengenai anak demam kuning

Saya nak ceritakan serba sedikit perasaan yang saya alami sebagai seorang ibu bila anak baru lahir.Kelahiran pertama dan kelahiran kedua,dilema demam kuningnya,sama.

Lepas saja kami anak beranak keluar hospital,kita masih dalam keadaan berpantang kan?Suami dah mula sibuk dengan kerja.Sebab kena kerja balik.Mungkin kita bersama ibu atau sendirian.Nampak dah anak kuning sikit-sikit tapi masih rasa 'denial'."Ish...takkan lah kuning kot...".Tengok baby tu asyik tido je..kita rasa lega.Kononnya dia tak banyak karenah.



Esok-esok mak kita tegur pulak,anak kuning ni..kita tengok sekali lagi.Minta pendapat suami pulak,nampak tak nampak.Nak tengok bawah matahari,betul ke kuning.Minta encik suami beli ubat sensei..balik kerja baru dia nak beli.Lambat....ibu mertua dah mula jemur-jemur anak bawah matahari.

Anak pertama saya,nurse datang cek dan sah kan..ni kuning ni puan..tinggi dah.Cepat bawa ke hospital.Anak kedua kami nampak je kuning---tak nak main teka-teki dah,terus pergi hospital.Kedua-dua anak warded 2 malam di hospital.Dua-dua kuning berjaya turun.Bawa balik di rumah untuk pemantauan.Anak ke-dua jaundice lama sampai sebulan.

lepas ni..kalau saya nak beranak,saya akan simpan siap-siap serum mandian nuraz ni dalam rumah.Bagi mandi je siap-siap.Hehhe..ini cerita ibu berpengalaman tau..


Apa itu serum mandian demam kuning Nuraz?

Mandian Penawar Demam Kuning Si Comel Nuraz adalah merupakan satu ikhtiar yang dihasilkan sebagai solusi kepada masalah demam kuning. (Newborn Jaundice) yang sering melanda bayi yang baru dilahirkan. Ia diformulasikan menggunakan 100% herba tempatan dan bacaan doa serta selawat terpilih untuk memudahkan pengguna berikhtiar untuk memulihkan penyakit kuning yang diharapi oleh si comel anda.

Mandian Nuraz ini sesuai dijadikan persediaan setelah bayi dilahirkan dan merupakan satu-satunya produk solusi untuk demam kuning bayi yang berada di pasaran malaysia yang menggunakan kaedah mandian dan tiada kesan sampingan.

" 100% HERBA TEMPATAN"

NURAZ adalah penawar mandian demam kuning PERTAMA di Malaysia. Diformulasikan dari 100% herba tempatan dengan bacaan selawat dan doa terpilih.Dan mendapat kelulusan KKM Satu-satunya kaedah PERTAMA berbentuk mandian bayi.

"KELULUSAN KKM"



Hanya perlu titiskan dalam mandian bayi anda. Berikan mandian TERBAIK hanya untuk bayi comel anda.


Bagaimana cara nak mandikan bayi menggunakan Nuraz?




Sebelum bersalin boleh beli ke,bukan kita tahu anak kita jaundis ke tak lagi?

Terpulang kepada persediaan seseorang.Saya,untuk anak ketiga memang kena beli siap-siap.Sebab bila anak dah ada kuning di mata...kita terus-terus google,capai handphone nak beli..mulalah drama kalut.Seller lambat jawab,tak de COD lah,menunggu lagi.Buatnya parcel pulak ke laut bila dah pos..masa tu..time is running ok,berdebar tunggu 'count result' dari hospital.

Penawar demam kuning Nuraz ni tarikh luputnya 2 tahun.

Bila kena beli Mandian demam kuning Nuraz?

+Bila anda mula berdilema dan tak sedap hati."ish...macam kuning mata baby ni,kuning ka tak kuning ni"?

+Bila mata bayi sudah menunjukkan tanda-tanda kuning

+Bila baby dah warded

Terus ikhtiarkan dengan mandian Nuraz.

Harga dan cara belian

HARGA RM60

Kos Pos RM7 ke semenanjung


Belian melalui whatsap  Puan Ros 017 223 5362/Puan Nur 017 982 9411
COD - STAR AVENUE SUBANG BESTARI (mohon call untuk kerjasama dan availability)

+Program dropship dan borong dengan kuantiti minimum disediakan.
+Atau walk in ke Butik kami di Shah Alam.




1 comment:

  1. kalau baby kuning tapi guna produk ni tanpa pergi hospital jadi tak?

    ReplyDelete