Thursday 24 March 2016

Minyak kelapa dara untuk mudah bersalin

Antara petua-petua mudah bersalin yang anda dengar waktu-waktu sekarang ni,adalah amalkan minyak kelapa dara semasa mengandungkan.Ya,ada feedback customer kami,senang bersalin kali ni bila amalkan minyak kelapa dara semasa hamil.


Siapa yang tak berdoa untuk mudah bersalin normal kan?Insyaallah.Memang impian setiap ibu hamil.

Fakta mengenai minyak kelapa dara

• 100% semulajadi tanpa sebarang campuran
• Lebih jernih berbanding prduk VCO jenama yang lain
• Kualiti buah kelapa yang terpilih dari aspek saiz dan isinya
• Menggunakan teknik “cold press” tanpa pemanasan haba
• 100% Halal dan mengikut piawai GMP

Bagaimana minyak kelapa dara dapat membantu anda ketika hamil dan bersalin?


+ Jujurnya ketika hamil dan tempoh berpantang...memang masalah sembelit ni jadi lagi membimbangkan.Kalau tak pernah sembelit,waktu hamil pun boleh datang sembelit dek kerana kandungan yang makin membesar.Waktu berpantang pula...wah,pantang sungguh-sungguh adat melayu yang tak membenarkan kita minum air banyak,lagi banyak menyumbang kepada gejala sembelit.Bendung sembelit dengan mengamalkan minyak kelapa dara ni.


+ Ambil minyak kelapa dara dan sapukan pada stretchmark anda.Merata kan?Di tepi paha,perut..semua dah mula keluar bila kandungan makin membesar.Tak perlu nak mencari minyak yang lain untuk strecthmark dah...sapu secara konsiten.Dapat mengurangkan stretchmark,Insyaallah.


+ Sapukan pada bahagian yang gatal.Kenapa gatal?Bila mengandung,ada sesetengah ibu menghadapi masalah kegatalan maksimum.Di perut,di kaki,betis...Terus sapu di tempat-tempat gatal.Insyaallah,daripada menggunakan calamine tu..ish..dia akan mengeringkan kulit.Saya pernah gatal sangat masa mengandungkan anak pertama sampai kulit kering amat,keluar kulit-kulit kering tau.Masa tu belum kenal minyak kelapa dara D'Aura.

+ Sebagai persediaan bersalin disapu dan urut pada kawasan perineum supaya kawasan tersebut lembap dan lembut, juga disapu beberapa minggu sebelum melahirkan. Ia sebagai persediaan memudahkan proses bersalin serta mengurangkan risiko komplikasi dan mengelakkan kelahiran tidak cukup bulan (pramatang).



Kalau saya tak mampu nak telan minyak?

Bukan semua mampu telan minyak macam tu je.Sungguh,saya tak mampu.Minyak kelapa dara D'aura ini dikeluarkan dalam bentuk softgel juga ye.Tapi memang senang nak telan dan hadam kalau dengan softgel ni.

Inilah 2 jenis produk minyak kelapa dara D'aura; jenis cecair & softgel


Harga minyak kelapa dara D'aura

1 SET (2 BOTOL x 100ML)

RM79

2 SET JIMAT! (4 BOTOL x 100ML)

RM129 **Harga asal RM158


SOFTGEL

80 softgels RM49

Cara belian

Belian melalui whatsap  Puan Ros 017 223 5362

+Program dropship dan borong disediakan.
+Atau walk in ke Butik kami di Shah Alam.



No comments:

Post a Comment